maandag 25 februari 2008

De eerste foto's!

Hall in Tirol.


- Mijn woonplaats voor de volgende drie maanden.
- Een klein oud stadje met een middeleeuws, gezellig centrum.
- Ligt in Tirol op 574 m hoogte.
- Ligt op 7 km van Innsbruck (waar mijn school ligt).
www.hall-in-tirol.at

In het dorp zelf ligt geen sneeuw (zoals je kan zien op de vorige foto) maar op de bergen rondom Hall en Innsbruck wel (zoals je kan zien op de volgende foto). :)

Genoeg sneeuw! Veel zon! (te veel zelfs voor de foto) :)
Zalig weertje hier!


En ja warm is het ook! Kijk maar.



Vandaag mijn eerste schooldag gehad aan de Pädagogische hochschule die nu eigenlijk Universität is geworden. Vooral wat uitleg gekregen en een rondleiding.

Morgen weet ik normaal gezien juist wanneer ik les zal hebben en welke vakken ik ga volgen.

Ik hou jullie op de hoogte!


xxx Caroline

3 opmerkingen:

Anoniem zei

dag carolinetjeeeeee
hier mieke davien davide bas en liesbeth
leuke foto's en zo te zien heb je het er naar je zin... morgen is het pasen en gaan wij allemaal naar bobonne allee allemaal ( wij marijs rob ilse glenn en jonathan want de rest is weg) zelfs davide die zit in milano voetbal kijken
morgenvroeg gaan we met bobonne in de kou naar bokrijk daar is een paasviering van 1908 ben eens benieuwd hehe hier is het weer een ramp sneeuw regen hagel zon en zo wisselen ze zich maar af alles heb je hier gehad op 1 uur tijd en heel koudddddd... davide en ik gaan 1april samen wonen dus als je terug bent kom je maar eens kijken in ons appartementje.
wat je allemaal niet mist he (paasviering in bokrijk, storm, ons... ) hihi...
allee amuseer u daar maar en we horen je wel he
veel groetjes en kusjes uit het stormachtige genk
xxx mieke davien davide bas en liesbeth en ons loewieke natuurlijk
xxx
doeiiiiii (ps:al een kapper gevonden.???? )

Anoniem zei

Hallo Caroline en familie.

Vrolijk Paasfeest uit Aken. Bij ons is het ook winter. Morgen hebben we de grootouders en tante Mia op bezoek voor het paasmenu.
Aan de foto's te zien en je verhalen heb je het best leuk in Hall.
Wij zijn jalours dat jullie nu fijn kunnen gaan skiën en snowboarden.
Hartelijke groeten, veel tiefschnee en zon wensen Delia, Paul, Denise en Stephan.

Anoniem zei

frohe ostern, viel schnee unterm snowboard und gutes lernen wuenschen oma und opa maus maus