woensdag 5 maart 2008

Sneeuw!!!

Deze morgen deed ik mijn gordijn open en wat zag ik daar? Sneeuw! :)
Gisteren nog zo warm dat we in ons t-shirt rond liepen en nu ... ?!
Het uitzicht vanuit mijn kamer.


Gisteren! (Waar is de regenboog?) :) ... Vandaag! (Geen bergen meer!)










Vandaag natuurlijk gaan snowboarden! Diepsneeuw !!!



Gisteren hebben we een internationaal diner gekookt voor allerlei officials van de school.

Voorgerecht:
Tiroler Spechknödelsuppe
Hoofdgerecht:
Belgisch Koninginnehapje
met Spaanse Tortilla
Nagerecht:
Tsjechische Scheiterhaufen
Turkse zoete puddingcake

(Let niet op mijn mooi mutsje.)



Gisterenavond zijn we met een deel Erasmusstudenten uit heel Innsbruck iets gaan drinken.


Heel leuk!

xxx Caroline

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo, Hallo, Hallo,

wij wachten op nieuws!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Ik wou net hetzelfde sturen se!
t is al zolang geleden.
Ge zijt ons toch al ni vergeten??

groetjes
en tot volgende week
Nat.