woensdag 2 april 2008

Niet veel nieuws ...

Zaterdag zijn we gaan snowboarden in Kühtai.
We zijn er van Innsbruck uit met de skibus heen gegaan. Ongeveer 1u20 rijden.

Eerst wat boarden.



En dan een zalige pauze in het zonnetje! Lekker warm. :)




Zondag zijn we naar de Alpenzoo geweest.
Dit is een zoo in Innsbruck waar enkel dieren in voorkomen die vroeger of nu nog in de Alpen leven.
De zoo ligt op de bergen dus als je alle dieren wilt zien moet je de berg 'beklimmen'!

Ik bij de berggeitjes.


Griet (andere Erasmusstudent uit Belgie) en ik aan de ingang van de zoo.


Gisteren hadden we een les koken en hebben we zelf ons avondmenu samen gesteld.
- eischeepjes
- gevulde hespenrolletjes
met broodjes
- valse spiegeleieren (cake met een halve abrikoos en slagroom rrond, dat lijkt dan op een spiegelei)
- bananenmilkshake
Allemaal gerechten die ik in de kleuterklas eens kan uitproberen.

Natuurlijk werd ook de tafel mooi gedekt!

Nadien ben ik met de studenten uit deze les iets gaan drinken en naar de cinema geweest.
We hebben de nieuwe verfilming van 'Die Welle' gezien.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Die eerste foto, das wel een heel schoon uitzicht e, ge maakt me er jaloers mee :)

Hier nog altijd hetzelfde. Veel werk voor school, slecht weer, ...

Ge kookt wel veel daar precies e, of zijn de andere activiteiten ni zo boeiend?

Doe ma veel fotootjes erop zetten, das fijn om te zien!

Allé ik gaan Sara kijken :)

groetjes

Anoniem zei

Fuck you caroline ! wilde niet wisselen met mij? Gij in belgie en ik in oostenrijk? :)

Het is hier maar rustig in belgie met maartse buien en aprilse grillen :(

Groetjes Pieter

Anoniem zei

Het is daar precies altijd goed weer enzo... Ben 3 daag op vakantie geweest en had nog maar anderhalve dag zo weer gelijk op de eerste foto... Ziet er zalig uit! Geniet er nog van!!