zondag 13 april 2008

Weer nieuws uit Innsbruck - Hall !

Wat heb ik nog allemaal gedaan?!

In de kleuterklas zijn we begonnen met een knutselproject.
Omdat de kleuters nu over de aarde leren knutselen we samen een wereldbol.

Begonnen zijn we met een 'grote' ballon, behangsellijm en véél krantenpapier!


Dan het water schilderen met blauwe verf.

En nu staat de wereldbol te drogen.
Donderdag werken we verder aan de continenten en landen.



Gisteren heb ik met de kinderen een belgisch avondeten bereidt.
Jaja, koninginnehapje met frietjes, met zelfgemaakt koekje (want die kan je hier niet kopen).


Allemaal aan tafel!

Ziet er wat anders uit als bij ons maar lekker was het wel.


Vandaag gaan snowboarden in Kühtai met Griet en Jitka.
Na vandaag sluiten de pistes ook in Kühtai.
Dan kunnen we alleen nog maar naar de gletsjer, Stubai.

Het was een heel erg leuke dag, en warm ook!

(Ok, warm. Maar zo warm nu ook weer niet! brrr) :)


Jitka en ik. Pauze in de zon!


Ik bij de Kühtai-koe.


Caroline in actie.


Zo...
Dat was het dan alweer.
Tot de volgende keer maar weer!


Caroline xxx

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi carolinetje,

Daar in oostenrijk nog alles ok blijkbaar. Ik ben zelf ook al twee dagen in maastricht. Tis een beetje aanpassen ma het lukt wel. Mijn buur doet nie anders als het gedoogbeleid van nederland eer aan doen en gitaar spelen :D. Op school wel weer druk, moeten een bussinesplan schrijven op 10 dagen. Ma het enthousiasme is er wel al :).

Have Fun !!

Anoniem zei

Zal ik ook eens wa nieuws brengen uit België (voor zover ge het zelf nog ni weet)

Os Mathilde is bevallen
Van een meiske: Eléonore.

Groetjes

Anoniem zei

Nog wat nieuws

Ik mag mijn eindwerk verdedigen :)
Der zijn er ma 10 van de 35 die mogen. Weinig hé

En, mijn pittezak is gisteren in brand gevlogen!
Nu heb ik een zwarte microgolf ipv een witte :(

Dus voorzichtig zijn met pittezakken hé :)

groetjes en amuzeer u dit weekend
(hier wordt het toch lekker 20 graden)

Anoniem zei

Breng nog eens wat nieuw nieuws.