woensdag 20 februari 2008

Het is zo ver!

Zozo.

Een kort berichtje met het laatste nieuws.

Morgen vertrek ik naar Innsbruck.
We vertrekken om 4 u 'smorgens om dan in de late namiddag daar aan te komen.

Eerst zal ik met mama enkele dagen op hotel verblijven.
Dan kunnen we eerst samen Innsbruck wat verkennen.
Vrijdag of Zaterdag dan een eerste kennismaking met de familie 'Kotzbeck'.
En zondag zal ik mij waarschijnlijk beginnen nestelen in mijn nieuwe thuis van de volgende drie maanden.


Ik laat jullie iets weten als ik daar ben!


Bis bald!

Caroline

1 opmerking:

Anoniem zei

Hellow genieter vant schoon leven

Hoe was de eerste kennismaking?
Mooie streek daar?
Ons hotelleke voor binnen een maand ook al tegengekomen?

Geniet van de drie maandjes, ze zullen rap genoeg voorbij zijn, en vergeet ni van af en toe ook is wa te studeren e :)

Groetjes
Nat.