woensdag 6 februari 2008

Mijn verblijf is geregeld!

Hoi
Hier ben ik weer.

Tot gisteren was de grootste vraag: "Waar zal ik verblijven gedurende de drie maanden in oostenrijk?"
Ik heb gezocht naar studentenhuizen, appartementjes, families, ...
De studentenhuizen lieten maar niets van zich horen, de studenten in appartementjes wilden liever aan studenten die voor langere tijd blijven verhuren, ...
Dus het vinden van een verblijf zag er niet zo goed uit.

Maar toen kreeg ik een mail van de familie Kotzbeck uit Hall. Zij hebben nog een kamertje vrij voor mij! Eén nadeel is wel dat Hall niet in Innsbruck zelf ligt maar buiten Innsbruck dus zal ik met de bus op en af moeten. De busverbindingen zijn wel erg goed dus dat is niet zo een groot probleem.
Het is een familie met vier kindjes (Gerlinde 6, Jonathan 8, Marlene 9 en Daniel 11) een mama (Lisi) en een papa (Andi).

Dus mijn adres in Oostenrijk (Voor moest er iemand een kaartje willen sturen! )


Caroline Vergult - Familie Kotzbeck
Samerweg 17
6060 Hall
Oostenrijk

Het begint te korten! Nog 2 weken en dan vertrekken we.


xxx Caroline

Geen opmerkingen: