donderdag 20 maart 2008

Wat doe ik als ik het huis voor mij alleen heb?

Een paasbroodje bakken.
Jaja, nog gelukt ook!




Een avondje uit met de Erasmusstudenten.
Naar het avondmarkt'je' hier in Hall.
Samen iets eten.
Bij mijn thuis gezellig een filmpje kijken.




Foto's nemen van het huis om jullie te laten zien waar ik woon.

Mijn kamer!


Mijn persoonlijke badkamer.


De keuken.


De woonkamer!

... en de computer, waar ik veel voor school werk.


Wanneer ik uit het raam kijk zie ik dit ...
en dit ... :)
(op dit moment weer zonder sneeuw, behalve daar boven op de bergen dan ;))


En wat doe ik nog ... ?!
Natuurlijk wachten tot Mama, Papa, Fre en Natalie hier aankomen om hun het huis te laten zien en samen met hen te gaan snowboarden/skien!
Ze zijn al onderweg. Nog vier uurtjes wachten. :)

1 opmerking:

Anoniem zei

We zijn terug thuis. En weet ge wa? Het ziet hier wit wit wit.
Dus we kunnen nog een beetje nagenieten van het weekend.

Hoe was de ochtendwandeling gisteren?

Wa zeide de kinderen van de paaseitjes?

Groetjes